Šios viešnagės tikslas – ugdyti mokinių gamtamokslinį ir konceptualų supratimą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus susiduriant su realiomis situacijomis. Ir mokytojams, ir mokiniams buvo įdomu išgirsti naudingus plenarinius pranešimus. Vėliau mokiniai dalyvavo veiklose laboratorijose ir leidosi tyrinėti mus supančią aplinką. Vieni tyrė, ką žino apie upes, kiti – kūrė “gyvybės kapsules”. Kol mokiniai tobulino savo tyrinėjimo kompetencijas, mokytojai taip pat gilino žinias STEAM srityje, prisiminė esminius STEAM aspektus, susipažino su kitų mokyklų STEAM veiklų organizavimo ypatumais. Išgirdome ir įsiminėme, kad mūsų užduotis – ugdyti techniškai tvirtus, pasiruošusius ir estetiškai jautrius visuomenės narius, kurių kūrybiškumas, kritinis mąstymas ir smalsumas yra itin svarbūs tyrimų pasaulyje.
STEAM didaktikos centro atidarymas
- Pavaduotoja Jurgita Surgėlienė
- Žiūrėta: 84